Maratoni tervek

A mai futásnál azon gondolkodtam, min kéne változtatnom, hogy egy számomra vállalható időt fussak a Spar maratonon.

Nos, egy hónap alatt már nem edzéstervben gondolkodom, sőt, kifejezettem maratonra més soha nem edzettem, nem is baj, nekem sosem ez volt a legfontosabb, de sose baj, ha az embernek van egy jó maratoni ideje és időnként még javítani is tud ezen. Viszont az tuti, hogy nem vagyok olyan formában, hogy akár megközelítsem a tavalyi időmet, márpedig azért nem akarok részt venni a veersenyen, hogy szar időt fussak és csalódjak magamban / elmenjen tőle a kedvem. Ki az akit motívál egy szar idő? Engem tuti nem.

Két dologra jutottam, ami segíthet.

1. leadom az a fölösleges 2 kilót, ami tényleg csak azért van rajtam, hogy lehúzzon. ez az a 2 kiló, ami a délutáni sütizést és a nyári fagyizások emlékeit hordozza magában, semmi haszna nincs, futásoknál kifejezetten zavaró. Fontos, hogy ne az izmomat fogyjam le, hanem tényleg azt a kis babahájat, ami van rajtam, de remélem azért ez nem fog nagy gondot okozni. Egy hónap alatt sikerülnie kell.

2. A versenyre nem veszek fel pulzuspántot. A Polar rajtam lesz a GPS-szel, hiszen itt az idő a lényeg, és nagyon jól látom, mikor fáradok, mikor kéne jobban belehúznom és mikor kell visszavennem. De a pulzusom csakis arra volt jó eddig, hogy szörnyülködjek. Vagy arra, hogy a pánt lecsússzeon, nyomjon, kidörzsöljön. Edzésekre jó, statisztikákhoz jó, de egy ilyen futáson hátráltat. 

Ami viszont marad, az a futómellény. Na azt soha életemben nem bántam meg. A műanyag (környezetszennyező) poharakból nem tudok inni, és nem tudok 6 kilit ivás nélkül abszolválni. Szóval egy minikulacsot, zseléket és zsepit viszek benne, tonképpen semmi nehéz nem lesz benne, viszont életmentő akár ciki akár nem.

A zene az amin gondolkodom, telót nem akarok vinni, valszleg megpróbálok kölcsönkérni vkitől valami kis mp3-at, és akkor úgy tolom, mert 1-2 mix nekem nagyon jól diktálja az iramot. ---VAGYIS mégsem, mert ugye  BSI versenyen csak egyik fülbe lehet. Akkor inkább zene nélkül futok, végülis edzésen sem szoktam semmit hallgatni.

Na ennyit erről, jövő hétvégén vár a hármas, úgyhogy most inkább arra kell koncentrálnom, de az nagyon attól függ, milyen idő lesz, hiszen egy olyan durva pályán esőben örülök, ha beérek. :)