Zsófi beteg - elbaszott április *updatelt verzió*

Az van, hogy tulajdonképen kissebb kihagyásokkal végigbetegeskedtem az áprilist. Azaz március végén volt az első torokgyuszim, majd utána az április a VTM kipihenésével kezdődött. Aztán később jött egy hirtelen belázasodós betegség, majd pár napja újra rámjött a nagy torokfájás, ami ha lázzal nem is de hőemelkedéssel, gyengeséggel és levertséggel társul.

Az április az a hónap, ahol általában elég sok kilit szedek őssze, de nem gyorsan, sőt, ilyenkor már nem is nagyon versenyzek, csak szépen lassan, akár napi 2 edzéssel. Tavaly 464 kilit szedtem össze a hónapra. Idén 184-nél tartok, és nem úgy néz ki, hol holnap futócipőt fogok húzni. 

Csináltattam is egy teljes vérképet, ennek nemsokára kiderül az eredménye, valamint este el is nézek a háziorvoshoz, nézze már meg a torkomat, mert nem akar javulni. 

Egyébként mióta futok, sosem voltam ennyit beteg. Ezért is idegesít ez a dolog, meg egyébként is. A lefgontosabb az egészés, utána jön a futás, mert betegen nem lehet sportolni. 

Persze az is lehet, hogy a betegségeimet nem pihentem ki és ezért estem vissza, úgyhogy most megpróbálok teljesen helyrejönni mielőtt nekikezdek a reggeli köreimnek. Csak félek, hogy legyengülök a sok kihagyással. Leépül az a maradés kevés izom rajtam és legyengülök. 

Aztán kicsit talán én képzelem ezt be, de milyen jó, hogy az én blogomon olyan hülyeségeket írhatok, amilyet csak akarok. :) 

Ebben az évben futottam eddig a legkevesebbet egyébként, nemrég léptem át idén az 1000 kilométeremet, ez tavaly és azelőtt már jóval korábban sikerült. 

Tobábbá szerettem volna hétvégén egy utolsó hosszút futni, mármint egy 50est, gyakirolva ezzel pár uj cuccot frissítés gyanánt és az új cipőmet (gél, amino), nehogymár a versenyen teszteljek...Dehát betegség után meg nem állhatok neki kifárasztani magam, aztán kezdődne minden előről.

Szóval most úgy érzem, hogy kb annyit edzettem, mintha egy UB párosra készülnék. 

Mindig van valami, ami miatt nem tudok 100%osan rajthoz állni. :S

Mondjuk bárcsak ez lenne az.. Akkor mégsem aggódnék annyira.. :) 

Asszem így izgalmas az élet... :)

 

-----------------------------------------na voltam orvosnál-----------------------------------------------------

A doktornő ránézett a torkomra, tényleg kicsit szarul néz ki, kaptam antibiotikumot, munkába mehetek, de futni még nem fogok pár napig. (ezt nem ő mondta, hanem én:) )

A vérképem teljesen tökéletes, egyvalamiut leszámítva, hogy eléggé vashiányos vagyok, ez persze a nőknél nem ritka.Ez magyarázatot ad az állandó fáradtságra, ami az alacsony vérnyomásommal társulva eléggé szar.

Felírt receptre vasat, mondta h az UBra már teljesen rendben leszek vasilag is. :)