Nem elég az adottság!

Volt egy csaj a suliban, akire mindigis irigykedtem, tokjo alakja van, tokjo cuccokban jart a "legmenobb" arcokkal.

Ha sulin kivul koszontem neki, nem koszont vissza mert gondolom asse tudja ki vagyok, vagycsak leszarta, mert en nem vagyok arc.

Tegnap eletemben eloszor lattam ot sortban. Gyerekek, a csajnak olyan narancsbore van, olyan lottyedtek a combjai, kb rohognom kellett, hogy en eddig ezt balvanyoztam? 

Egyebkent igen. Abban a korban vagyok es az en korosztalyom, hogy aki nem kezd el a testevel jol banni, azon mar most meglatszik. 

Ez foleg a pasiknak felhivas. Multkor megtetszett egy srac, de bakker. Olyan puha teste volt, puhabb, mint egy atlag noe. Kiabrandito. 

Igenis karban kell tartani a testeket sracok. Ne, ne gyurjatok ki magatokat, csak legyetek feszesek! :)