2015 - minden változik, de a futás állandó

Futásban sikeres évem volt. Lássuk csak a hivatalos eredményeimet idén:

- Nyúlcipő Budai Trail Reloaded - 1. hely

 -Vértes Terep Ultra - 1. hely

 -Ultrabalaton - 170 kili ( nekem az UB az igazi szülinap és karácsony egyben, egy ünnep, és nekem ez is siker)

 - Vár a Hármas - 1. hely

 -Spar Budapest Maraton - egyéni csúcs 3:22

 - Optivita 6órás magyar országos bajnokság - 2. hely (79 km)

- 2 órán belüli Balboa

 

Szóval, bár a 220-as cél nem lett meg, azért borzasztóan örülök, hogy ilyen szép eredményekkel zárom évet, szinte hihetetlen, hogy ennyiszer álltam dobogón, a legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna! :)

kari.jpg

karácsony

Magánéletileg pedig..tudjátok.. hoztam egy döntést, hogy egyedül leszek és most vállalom ennek minden következményét. 

Egyébként mefordult a fejemben, hogy ebben témában egy új blogot indítok, olyat, amit mondjuk anyám nem olvas (bár már említettem neki, hogy ez se neki szól), de aztán eszembe jutott, hogy az olyan lenne, mintha csinálnék egy rajongói oldalt. Kissé hamis. Mert én nem akarom, hogy az egyik blogon egy részem legyen, a másikon meg egy másik részem. Így vagyok egy egész és ez is az életem része, mint a fuás, vagy a munka, ettől hiteles ez az egész blog. Szóval amíg nem találom meg a másik felem (ami kurvára remélem, hogy van), addig kénytelenek lesztek olvasni a nyávogásom, mert ez most egy ilyen időszak, de ahhoz hogy később jó legyen, meg kell élni a rosszat. 

Egyébként karácsony előtt voltam síelni, ami főleg snow boardozásból állt, de nem ez a lényeg, hanem hogy vittem futócuccot és esténként harmadmagammal indultam egy bő órácskányi fejlámpás futásra. 2 sráccal mentem, az egyik közülük 2.22-es maratoni idővel rendlkezik, szóval kurvajó társaság jött össze, és nagyon élveztem, hogy új környékeket fedezhetek fel :) Nagyon kellett már, hogy kiszakadjak otthonról, igyekszem ezt rendszeresíteni.

ubsnow.jpg

póló

A karácsony jól telt a családdal, ami nem csak a szülőket jelenti, hanem a kutyákat, macskákat, öcsikét is. A nagy zabálások mellett volt időm szépen komótosan futni, a gyors tempó nem is esett volna jól.

taj.jpg felhők felett Nomafa

Fogadalmat sosem teszek újévkor, idén sem, minek. Ha valamin változtani akarok, azt azonnal megteszem, vagy már meg is tettem. Egyetlen egy dolgot szeretnék, hogy ne adjam fel a hitem. mindig higyjek abban, hogy vár rám valami vagy valaki. Ugyanis nem szar egyedül lenni, nem rossz otthon betegeskedni náthásan, semmi nem rosz, amig a szíved mélyén hiszed, hogy jobb lesz és ezzel a tudattal élsz. Nincs roszabb, mint a reményvesztettség. Én ebben jó az ultrafutás, megtanít arra, hogy amikor már azt hiszed nem tudsz tovább menni, hogy nem leszel jobban, benne vagy a göröd mélyén, ha elég kitartó vagy és nem adod fel, akkor történnek csodák. És nekem most tovább kell mennem...

12393771_213584485639860_1590653761_n.jpg

a céges karácsonyi húzáson én kaptam a legjobb ajándékot: jóslat 2016-ra :)

 

éééés Mostani kedvenc számom