Sztárinterjú a teknősbékafejű énemmel

Az az óriási megtiszteltetés ért engem, hogy Györgyi, aki a Mindent a futásról nőknek oldalt készíti, engem választott a Facebook Covergirlnek

Nos kezdjük talán az elején. Gyerekkoromtól kezdve rocksztár akartam lenni, de ez dajnos nem jött össze, és van egy olyan tippem, hogy így 30 után nem is fog. Hangom nincs, a dobolásban meg nem voltam extra tehetséges (na de azért béna sem). De amikor megkaptam a szülinapomra a kedvenc, "Runners are Rockstarts" feliratú pólómat, úgy gondoltam, ez egy elégtétel a sorstól és talán ez az én igazi utam. 

Györgyi blogját szinte az elejétől kezdve olvasom, és tulajdonképpen a az interneten keresztül ismertük meg egymást, ám amikor ő a maratonjára készült, én még életem első félmaratonját próbáltam célbavenni. 

Az interjún nem akartam máshogy kinézni, mint ahogy futás közben szoktam, ezért felvettem a sapimat, de visszanézve nem tudok mást mondani, mint hogy úgy nézek ki benne, mint egy teknősbéka. Eddig azt hittem, jól áll, mert egyszer csináltam egy jó szelfit benne :D

Na lényeg ami lényeg, jó volt beszélgetni a futásról, és ajánlom nektek ezt a Blogot, mert att a hozzám hasonló amatőröktől az egészen profi futók is megszólalnak. :)