VII. Nyílt Hegyifutó Magyar Bajnokság is the place to be

Szóval már szerintem sokszor ömlengtem arról, hogy milyen vagány a vertikál, meg a hegyifutás. 

Így egy év távlatából már kijelenthetem, hogy a Vár a Hármas nevű hegyimaraton verseny a szívem csücske. 

De szerettem volna egy olyan versenyen indulni, ahol csak felfele kell menni, lefele nem (vagy alig). Nem semi lépcsőzés, az nekem már túl mesterséges. 

Tavasszal ezért jelentkeztem a Vertical500-ra, ahova sajnos nem sorsoltak be, aztán meg már jött is az UB láz.

Most tonképpen nyáron nem is akartam nagyon versenyezgetni, legyen ez a pihenés, örömfutás, nyaralás időszaka, mielőtt ősszel újra elkezdem a szisztematikus felkészülést.

Aztán a Terepfutás csoportban valaki benyögte a július 19-én megrendezésre kerülő Hegyifutó Versenyt, ami eléggé felkeltette az érdeklődésem. Nade én amúgy tök lusta vagyok, amúgyis le kéne oda utazni, meg minden, úgyhogy a jövőbeli énemre bíztam a nevezést. Amiből egyébként tudjuk mi lett volna. .. :)

Nade aztán valaki ismét felhívta a figyelmemem a versenyre és én ezt már jelnek tekintettem, úgyhogy nagy vagányan beneveztem, hogy ez mekkora királyság és pont nekem való. 

Táv: 10.1 km Szint: + 870 m - 95 m

Persze UB óta borzasztóan keveset futottam és azt is síkon, de gondoltam még van alig egy hónapom, majd lesz valami. 

Most persze kezdek fosni, mert itt 10 kilin keresztül  több mint 800 lesz a szint, de nem lesz lejtő, ahol majd ezt kipihenem. Ez valami brutál durva lesz ráadásul én egy ilyen rövid távon még sosem tudtam eredményeset produkálni, ide olyan erő kell, ami nekem nincs, Nekem csak az állóképességem jó. 

Ugyanakkor meg tök nagy kihívás lesz, olyan igazi keménykedős verseny, és baromi szép tájat nézhetek miközben taknyom nyálam egybefolyik. 

Előre érzem, hogy ez egy nagy élmény lesz annak minden szopásával együtt. Nagyon izgulok!! Ki jön? :)