Csakazért is szakitok időt egy poszt erejéig!

Baromi őszintén megmondom, most, hogy mindenki blogot ír a futásáról, meg facebook pageket nyit, meg kb több képet posztol fel mint ahány kilométert ment, sőt, ha azt merem mondani, hogy nem mérem a pulzusom, már nem is vagyok futó...kicsit kiábrándultam ebből a körből és mégjobban szeretek egyeül futni. Pont jókor alakult az Egyedül futunk oldal is: https://www.facebook.com/groups/528630563919842/ baromi jókat szórakozom önmagam kifigurázásán :).

Nekem hosszú hétköznapi futásokra is alig van időm mostanában. Ahhoz képest, hogy az Ultrabalatonra készülöük, és három hét mulva a Székesfehérvéri 12 óráson fogom megmérettetni magam, siralmasan keveset futok, mert most valahogy sokminden összejött. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer én leszek az, aki néha irigykedve morgolódik, hogy "bezzeg neki van ilyenekre ideje". De nem adom fel, és ha ez van, akkor ebből kell kihozni a legjobbat.

Szóval nyomoztam. A melóban van zuhanyzó, tehát elviekben megoldható az otthonról befutás, vagy a melóból haza. 10-11 kilire jön ki, ami pont ideális, ha oda is vissza is futok, félmaraton per nap. Azért mennyire csodálatos ebben a sportban, hogy nem kell összepakolni ezer cuccot, bemenni egy terembe, majd utána hazacipelni az izzadt, vizes cuccokat. Egyszerüen futok egyik pontból a másikba. Leteszteltem, éppen, hogy picivel több idő lábon menni, mint a dugóban két átszállással hazazötyögni a buszon. Hazafutni fel a hegyre jó fárasztó, lefutni reggel meg nagy élvezet. Szóval ezt fogom csinélni, amikor nem engedi az időm, hogy külön elmenjek edzegetni. Ja amúgy meg sok bazmegolást is meg lehet spórolni BKV helyetti futással, de azért nem fogom jobban élvezni mint a normafai terepezést. :)

Hétvégén viszont futottam Classic Balboát, hűdejó volt. Épp, hogy kicsúsztam a 2 órából, ez viszont adja a következő célt. Íme a Straván mért idő ( de nem számította bele, a frissítő ponton való filózásomat, mert egyik süti finomabb volt mint a másik):

http://www.strava.com/activities/113371934

A Balboa mindig nagy élmény, multkoris, amikor már kezdtem elveszteni a motívációmat, visszarángatott a terepfutás gyönyöreibe. Mostmár baromira össze kéne oznom egy terepmaratont, nemcsak ide oda futogatni. Ha másér nem, legalább tudjam, hogy milyen. Hiszen nem akarom én az UB után aszfalton koptatni az izületeimet, naná, hogy ezermilliószor jobb a terep, nem kérdés. :)

1622772_10151953267462689_597988931_n.jpg

Hát ennyi fért bele mára, pedig ennál jóbal több történt, amit ha lesz időm leírok..