Ilyen volt a Január

Ahhoz képest, hogy január az év hétfője, ez a hónap kurvajól telt. Bár a végén benyaltam egy jó kis influenza szerű takony-láz-köhögés hármast, ami egy hét ágybanfekvést eredményezett.

teli.jpg

A terv az volt, hogy heti szinten hozzam a 80 kilit, ami majdnem sikerült, ilyen átlag 75 kili lett egy hét és ebben legtöbbször volt terep (de még milyen :) ) A strava konkrétan 4400 szintet ír a hónapra, ami heti szinten 1000, elég korrekt a 284 kilihez amennyi összejött, mert ugye hétköznap főleg a szigeten űztem az ipart.

Az erősítés háttérbe került, de amint melegebb lesz, járok majd az edzésekre ezerrel. Addig "csak" plankelgetek, meg úgy csinálok, mintha csinálnék valamit (ezt az iskolában jól megtanultam XD ) és nyújtogatok.

erdoben.jpg

Ha így tudnám folytatni a felkészülést az erősítés és az edzésidő növelésével, akkor minden űberfaszán klappolna az Ultabalatonra való felkészülésemben. Azt érzem, hogy most jól indult az év, csak maradjon minden így. Ahh, ez a kurva gerincsérv arra jó, hogy annak se tudjak örülni ami frankó, mert mi lesz ha és , jaj nehogy és stb. Faszkivan ezzel, pedig amúgy nem fáj a derekam és minden kurvajó, csak túlparázom a dolgokat. 

Mondjuk így könnyű, hogy senem járok bulizni, se nem kell alkalmazkodnom senkihez, de bakker nem hazudok: ez most így nem szar. Majd úgyis jön a tavasz és szokásomhoz híven megőrülök és mindenhol ott akarok lenni ( Casa Bonita)

Na de mit tervezek Februárra?

- most szombaton Téli Margita 40

- következő szombat 4. Classic Balboa + még egy kis levezetés hogy meglegyen a hétvégi hosszú

- Február 20-i szombaton, egy tövidebb de tempósabbat megyek a Tajgán 

- az utolsó Februári hérvégén meg már semmi durvulás, mert rákövetkezőn vár rám a 100 kilis Optivita amibe bele fogok dögleni, de elengedhetetlen a felkészülésemhez.

 

balboa.jpg

Balboa girl lettem :D

Ja és gyerekek nem futok mindig egyedül, nem vagyok antiszoc, csak kell találnom olyan embert, akivel el tudok lenni, meg arra is rájöttem, hogy nem tudom befogni a számat hosszú ideig ha valakivel együtt futok. :D Ez azért van mert a melóba nem igazán van közös témám a kolleganőimmel ( konkrétan nulla), barátnőim nincsenek, a Szabihaverom és a többiek meg nem futnak szal nekik baromi unalmas ha ilyenekről pofázok. Nem mondják, de nem is kell, mert tudom jól. ;) Olyan jó, ha valakit érdekel amit mondok és ha engem érdekel amit valaki mond. Rég volt ilyen XD

 

hajnal.jpg

Hajnali szigetelés

 

 Vettem egy új Hokát, terepest, ugyanis az utóbbi időben jöttem rá, hogy szinte csak aszfaltos cipőim vannak Ez már a harmadik Stinsonom lett, szóval mostmár bátran ki merem jelenteni, hogy nekem ez a típus bevállt. 

 

 hoka.jpg

Diszkóban simán felvehetem Buffallo helyett :D (nem járok diszkóba :D )

Na szal nem panaszkodhatom, de ez még csak a bemelegítés. A java csak most jön. :)

sorrento.jpg

csak hogy tanuljatok is valamit: ez itt a Sorrento Szikla kedves gyerekek :)

Ja azt meséltem, hogy nagy fogyózásba vagyok, mert (kapaszkodjatok meg) felmentem 50 kilóra. Ez nálam olyan, mint mondjuk ha felszednétek 5 kilót egy hét alatt. Más a betegsége alatt lead 2-3 killát énmeg bazeg hízok. Na de ettől nem esek kétségbe, ezt a fölös kettőt remélem leadom mihamarabb és akkor minden újra csodás lesz. Vagyis nem minden, hanem az én alakom, ami egy nőnek a MINDEN :D