Kevés a napi 24

Huh, nem tudom mikor írtam ide utoljára, hogy mikor volt időm, vagy normális billentyűzetem, hogy végre irogassak a blogomba, pedig mostanában nagyon sok minden történt futással kapcsolatosan, vagy más olyan dolgokban, amik erősen kihatnak a mindennapi futásaimra.

Vázlatosan:

 

- 3:36:25 - ös maratonot futottam a 28. Spar Maratonon, ami egy óriási siker számomra, (még akkor is, ha 2013-ra 3.30asat terveztem), így is több, mint 5 percet javítottam a legutóbbi (ami  egyben első) -höz képest. - erről megkésve, de készül egy cikk is.

maratonom.jpg

- Elköltöztem a Normafára. Ez azt jelenti, hogy terepen futok, amikor csak lehet. Imádom. Sokkal minőségibbek a futások, mint lent a városban. Itt már nem csak a futásér magáér indulok el, de azért is, hogy friss levegőn, természetben legyek a sok irodában ülés mellett.

 

- Munkahelyváltás. Ez sarkalatos pont. Eddig mindig váltott munka időben dolgoztam, szépen reggel letudtam a futást, délelőtt / délben beértem melóba, és este 7 előtt el se indultam haza. Na most meg fix az egész. 8:30 -ra bent vagyok, úgy, hogy előtte lerendezem a futást, mert én igenis szeretek reggel futni, az a legjobb napindító számomra.

 

De sajnos nem ilyen egyszerű ezt ilyenkor fent a hegyen. 5, de legkésőbb 5:30kor kelek, es 6 előtt indulok el. = sötétbenfutás = para = hiába lakom Budapest egyik legszebb (nekem A legszebb) környékén, be nem merészkedek az erdőbe amíg legalább az első napsugarakat meg nem látom. Marad az aszfalt fejlámpa kombó.

 

- Nem tudok eleget futni. Napi 1 órát tolok átlagba mióta hajnalban kelek, ami jó, de édes kevés az Ultrabalatonhoz. Megpróbálom valahogy átvészelni a telet és tavasszal növelem a távot.

 

- Elsődleges cél jelenleg: minél több kilométer sérülésmentesen. No tempófutás, ha lehet inkább terep, és heti 1x 2órán felüli futás. Hétvégenként pedig, amikor világosban futok, minél több terep.